Przejdź do

DOOR TO DOOR

Nasz serwis rowerowy zachowuje najwyższe standardy jakości. Jako jedna z nielicznych firm w branży rowerowej w Polsce  zapewniamy gwarancję typu Door to door  w całym okresie trwania gwarancji. Wszystkie rowery elektryczne Muvike posiadają pełną dwuletnią gwarancję producenta, trzy lata gwarancji na ramę rowerową oraz standardowo roczną na elektronikę (baterii, silnika elektrycznego, osprzętu).

1

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

604 109 502

Pamiętaj, zawsze najpierw skontaktuj się z nami! Wiele usterek wyglądających na pierwszy rzut oka na poważne można szybko usunąć zdalnie. Jeśli już będziemy musieli obejrzeć rower nie zawsze istnieje konieczność odesłania całego roweru, a niektórych tylko elementów.

2

ZGŁOŚ USTERKĘ PRZEZ FORMULARZ

  • Przejdź do poniższego formularz
  • Wypełnij wszystkie pola
  • Oczekuj kontaktu od naszego konsultanta
3

PRZYGOTUJ ROWER

Wyślemy do Ciebie kuriera DPD, który będzie dysponował etykietą. Ty nie musisz robić nic ponad bezpieczne spakowanie roweru do wysyłki. Rower do serwisu musi być dostarczony wraz z kartą gwarancyjną, znajdziesz ją w instrukcji dołączonej do roweru.

Bezwzględnym warunkiem jest posiadanie oryginalnego opakowania! Tylko nasz pancerny karton gwarantuje bezpieczny transport Twojego roweru. Części, które mogą ocierać się o siebie KONIECZNIE zabezpiecz dodatkowo folią bąbelkową, by uniknąć ich zniekształceniu czy odpryśnięciom lakieru.

4

ODBIERZ ROWER

Rower wróci do Ciebie tak szybko, jak to będzie możliwe. Zazwyczaj potrzebujemy kilka dni na usunięcie usterki, większość elementów zapasowych mamy w serwisie. Właśnie tak wygląda reklamacja w Muvike – kilka chwil i ruszasz w dalszą trasę!

Pamiętaj o przeglądzie

Jesteśmy zwolennikami regularnego, corocznego przeglądu rowerowego, ponieważ diagnostyka i koszty konserwacji są niewielkie, a dzięki regularnemu serwisowaniu rowerów z napędem elektrycznym unikniesz wysokich kosztów naprawy. Chcesz dbać o swój e-bike, swoje bezpieczeństwo i… kieszeń? Po prostu serwisuj swojego elektryka!

Serwis przedsezonowy lub posezonowy możesz wykonać u nas lub w najbliższym serwisie rowerowym w dowolnie wybranym mieście. Przegląd sezonowy rowerów elektrycznych jest odpłatny. Pamiętaj, że poważne usterki wynikające z zaniedbania, w tym niewykonania przeglądu roweru, mogą zostać nieobjęte bezpłatną naprawą w ramach gwarancji.

W centralnym serwisie rowerów elektrycznych Muvike w Śremie serwisujemy tylko i wyłącznie rowery zakupione u nas. Prowadzimy następujące usługi:

  • bezpłatna diagnostyka rowerów elektrycznych Muvike,
  • naprawa rowerów elektrycznych marki Muvike,
  • serwis przedsezonowy rowerów elektrycznych marki Muvike,
  • serwis posezonowy rowerów elektrycznych marki Muvike.