Przejdź do
serwis-rowerow1

Serwis rowerów elektrycznych Muvike

Jaki jest bezpieczny rower? Przede wszystkim sprawny. Wielu cyklistów nie dba należycie o swoje jednoślady, nie czyści ich regularnie, a przecież rower elektryczny to pojazd eksploatowany często tak intensywnie jak samochód!

Do niszczenia napędu i nieosłoniętego osprzętu przyczynia się błoto czy sól drogowa. Jeśli rower odstawiłeś w kąt miesiące temu bez doładowania baterii, czyszczenia czy konserwacji, warto wykonać przegląd posezonowy, a po zimie szybki przegląd przedsezonowy, który przy regularnej kontroli stanu podzespołów rowerów jest niedrogą formalnością. Wystarczy tylko odpowiednio naoliwić łańcuch i w razie potrzeby dopompować koła oraz doładowanie baterii.

Wykonując przeglądy oszczędzasz pieniądze

Diagnostyka i koszty konserwacji są niewielkie, a dzięki regularnemu serwisowaniu rowerów z napędem elektrycznym unikniemy wysokich kosztów naprawy wynikającej z konieczności wymiany zniszczonych komponentów czy zakupu części zamiennych. Cennik naprawy nie należy do najprzyjemniejszych lektur, prawda?

Chcesz dbać o swój e-bike, swoje bezpieczeństwo i… kieszeń? Po prostu go serwisuj.

Serwis rowerów elektrycznych Muvike

Wszystkie rowery elektryczne Muvike posiadają dwuletnią gwarancję producenta, aż 3 lata gwarancji na ramę rowerową oraz standardowo roczną na elektronikę (baterii, silnika elektrycznego, części grup osprzętu). Jak sam widzisz, gwarancja mówi sama za siebie. Ale to jeszcze nie wszystko. Ta marka rowerów klasy premium oferuje nie tylko znakomite rowery, ale i zapewnia wysoce rzetelną obsługę posprzedażową.

Gwarancja DOOR TO DOOR

Muvike,  jako jedna z nielicznych firm w branży rowerowej w Polsce, na wszystkie swoje modele rowerów udziela gwarancji Door to door w całym okresie trwania gwarancji.

Gwarancja typu Door to door, w tłumaczeniu dosłownym „od drzwi do drzwi” oznacza bezpłatny odbiór roweru z Twojego domu i dostarczenie go do naszego serwisu centralnego, a po szybkiej naprawie (kilka dni roboczych) bezpłatny zwrot prosto do Twojego domu.

3 kroki i po sprawie

  1. Krok pierwszy – telefon do producenta. Telefon serwisowy jest czynny przez większość dnia – cokolwiek się dzieje, pomoc udzielana jest na bieżąco. Warto pamiętać, że wiele usterek wyglądających na pierwszy rzut oka na poważne można szybko usunąć zdalnie. Poza tym, nawet jeśli rower będzie musiał pojechać do serwisu, nie zawsze istnieje konieczność odesłania całego roweru, a niektórych tylko elementów.
  2. Krok drugi – wypełnienie krótkiego formularza reklamacyjnego na stronie internetowej Muvike w dziale «gwarancja» https://muvike.pl/formularz-reklamacyjny/
  3. Krok trzeci – pakowanie roweru.

Muvikewysyła do klientów kuriera DPD, który będzie dysponował etykietą. Ty jako klient nie musisz robić nic ponad bezpieczne spakowanie roweru do wysyłki. Rower do serwisu musi być dostarczony wraz z kartą gwarancyjną (dołączonej do roweru z instrukcją).

Bezwzględnym warunkiem jest posiadanie oryginalnego opakowania! Tylko oryginalny, pancerny karton do rowerów Muvike gwarantuje bezpieczny transport roweru. Części, które mogą ocierać się o siebie KONIECZNIE należy zabezpieczyć dodatkowo folią bąbelkową, by uniknąć ich zniekształceniu czy odpryśnięciom lakieru.

Rower wróci do Ciebie tak szybko, jak to będzie możliwe (zazwyczaj serwis potrzebuje kilku dni na usunięcie usterki), większość elementów zapasowych cały rok dostępnych jest w magazynie serwisu Muvike.

Pamiętaj o przeglądzie!

Jesteśmy zwolennikami regularnego, corocznego przeglądu rowerowego, ponieważ diagnostyka i koszty konserwacji są niewielkie, a dzięki regularnemu serwisowaniu rowerów z napędem elektrycznym unikniesz wysokich kosztów naprawy. Chcesz dbać o swój e-bike, swoje bezpieczeństwo i… kieszeń? Po prostu serwisuj swojego elektryka!

Serwis przedsezonowy lub posezonowy możesz wykonać u nas lub w najbliższym serwisie rowerowym w dowolnie wybranym mieście. Przegląd sezonowy rowerów elektrycznych jest odpłatny. Pamiętaj, że poważne usterki wynikające z zaniedbania, w tym niewykonania przeglądu roweru, mogą zostać nieobjęte bezpłatną naprawą w ramach gwarancji.