czyli gwarancja „od drzwi do drzwi” oznacza bezpłatny odbiór roweru z Twojego domu i dostarczenie go do naszego serwisu centralnego, a po szybkiej naprawie (kilka dni roboczych) bezpłatny zwrot prosto do Twojego domu.
Oferujemy nie tylko znakomite rowery, ale i wysoce rzetelną obsługę posprzedażową.
Gwarancją door to door są objęte tylko rowery zakupione w naszym sklepie internetowym.
Nasz serwis rowerowy zachowuje najwyższe standardy jakości. Jako jedna z nielicznych firm w branży rowerowej w Polsce zapewniamy gwarancję typu Door to door w całym okresie trwania gwarancji. Wszystkie rowery elektryczne Muvike posiadają pełną dwuletnią gwarancję producenta, dwa lata gwarancji na ramę rowerową oraz standardowo roczną na elektronikę (baterii, silnika elektrycznego, osprzętu).
Pamiętaj, zawsze najpierw skontaktuj się z nami! Wiele usterek wyglądających na pierwszy rzut oka na poważne można szybko usunąć zdalnie. Jeśli już będziemy musieli obejrzeć rower nie zawsze istnieje konieczność odesłania całego roweru, a niektórych tylko elementów.
Wyślemy do Ciebie kuriera DPD, który będzie dysponował etykietą. Ty nie musisz robić nic ponad bezpieczne spakowanie roweru do wysyłki. Rower do serwisu musi być dostarczony wraz z kartą gwarancyjną, znajdziesz ją w instrukcji dołączonej do roweru.
Bezwzględnym warunkiem jest posiadanie oryginalnego opakowania! Tylko nasz pancerny karton gwarantuje bezpieczny transport Twojego roweru. Części, które mogą ocierać się o siebie KONIECZNIE zabezpiecz dodatkowo folią bąbelkową, by uniknąć ich zniekształceniu czy odpryśnięciom lakieru.
Rower wróci do Ciebie tak szybko, jak to będzie możliwe. Zazwyczaj potrzebujemy kilka dni na usunięcie usterki, większość elementów zapasowych mamy w serwisie. Właśnie tak wygląda reklamacja w Muvike – kilka chwil i ruszasz w dalszą trasę!
Jesteśmy zwolennikami regularnego, corocznego przeglądu rowerowego, ponieważ diagnostyka i koszty konserwacji są niewielkie, a dzięki regularnemu serwisowaniu rowerów z napędem elektrycznym unikniesz wysokich kosztów naprawy. Chcesz dbać o swój e-bike, swoje bezpieczeństwo i… kieszeń? Po prostu serwisuj swojego elektryka!
Serwis przedsezonowy lub posezonowy możesz wykonać u nas lub w najbliższym serwisie rowerowym w dowolnie wybranym mieście. Przegląd sezonowy rowerów elektrycznych jest odpłatny. Pamiętaj, że poważne usterki wynikające z zaniedbania, w tym niewykonania przeglądu roweru, mogą zostać nieobjęte bezpłatną naprawą w ramach gwarancji.
W centralnym serwisie rowerów elektrycznych Muvike w Śremie serwisujemy tylko i wyłącznie rowery zakupione u nas. Prowadzimy następujące usługi: